FAQ
Har du en fråga?
Det finns inga dumma frågor och du är alltid varmt välkommen att kontakta De2 om det är något du undrar över.
En del frågor ställs däremot oftare än andra, och de har vi samlat här för att du så snabbt som möjligt ska få svar.
Det finns inga dumma frågor och du är alltid varmt välkommen att kontakta De2 om det är något du undrar över.
En del frågor ställs däremot oftare än andra, och de har vi samlat här för att du så snabbt som möjligt ska få svar.
Det finns inga dumma frågor och du är alltid varmt välkommen att kontakta De2 om det är något du undrar över.
En del frågor ställs däremot oftare än andra, och de har vi samlat här för att du så snabbt som möjligt ska få svar.
Jag behöver en personlig kontakt, hur gör jag?
Ring oss på 08-684 277 65 så kopplar vi dig till den person du söker.
När får jag svar efter jag gjort min felanmälan?
Inkomna anmälningar via vårt webbformulär hanteras under vardagar mellan kl. 07.00 och 16.00. Vi försöker åtgärda problemen och återkoppla statusen så fort vi kan. Om du har frågor angående din anmälan kan du alltid ringa oss och fråga. Ring 08-684 277 65 och ange ditt ärendenummer. Ärendenumret får du via ett automatiskt mejl efter att du har gjort en anmälan.
Jag behöver en personlig
kontakt, hur gör jag?
Ring oss på 08-684 277 65 så kopplar vi dig till den person du söker.
När får jag svar efter jag
gjort min felanmälan?
Inkomna anmälningar via vårt webbformulär hanteras under vardagar mellan kl. 07.00 och 16.00. Vi försöker åtgärda problemen och återkoppla statusen så fort vi kan. Om du har frågor angående din anmälan kan du alltid ringa oss och fråga. Ring 08-684 277 65 och ange ditt ärendenummer. Ärendenumret får du via ett automatiskt mejl efter att du har gjort en anmälan.
Hållbarhet är viktigt för De2 och något vi brinner för. Därför klimatkompenserar vi för 100% av hela vår verksamhet. Senast år 2030 ska De2 vara en fossilfri verksamhet.
Vi utför dagligen smarta energibesparingar i våra uppdragsgivares fastigheter.
Värme och ventilation
Fönster och dörrar
Belysning
El
Apparater
Vatten
Rent vatten är i många delar i världen en lyxvara och i många fall något väldigt många människor inte har tillgång till. Därför är det viktigt att använda vårt vatten förståndigt och inte slösa på rent dricksvatten.
Bad och Dusch
Tvätt
Avfall
Jag behöver en personlig kontakt, hur gör jag?
Ring oss på 08-684 277 65 så kopplar vi dig till den person du söker.
När får jag svar efter jag gjort min felanmälan?
Inkomna anmälningar via vårt webbformulär hanteras under vardagar mellan kl. 07.00 och 16.00. Vi försöker åtgärda problemen och återkoppla statusen så fort vi kan. Om du har frågor angående din anmälan kan du alltid ringa oss och fråga. Ring 08-684 277 65 och ange ditt ärendenummer. Ärendenumret får du via ett automatiskt mejl efter att du har gjort en anmälan.
Jag behöver en personlig
kontakt, hur gör jag?
Ring oss på 08-684 277 65 så kopplar vi dig till den person du söker.
När får jag svar efter jag
gjort min felanmälan?
Inkomna anmälningar via vårt webbformulär hanteras under vardagar mellan kl. 07.00 och 16.00. Vi försöker åtgärda problemen och återkoppla statusen så fort vi kan. Om du har frågor angående din anmälan kan du alltid ringa oss och fråga. Ring 08-684 277 65 och ange ditt ärendenummer. Ärendenumret får du via ett automatiskt mejl efter att du har gjort en anmälan.
Hållbarhet är viktigt för De2 och något vi brinner för. Därför klimatkompenserar vi för 100% av hela vår verksamhet. Senast år 2030 ska De2 vara en fossilfri verksamhet.
Vi utför dagligen smarta energibesparingar i våra uppdragsgivares fastigheter.
Värme och ventilation
Fönster och dörrar
Belysning
El
Apparater
Vatten
Rent vatten är i många delar i världen en lyxvara och i många fall något väldigt många människor inte har tillgång till. Därför är det viktigt att använda vårt vatten förståndigt och inte slösa på rent dricksvatten.
Bad och Dusch
Tvätt
Avfall
Välkommen till ett samarbete som kännetecknas av proaktivt arbete, tillgänglighet, dokumenterade rutiner och lyhördhet.